Books . Movies.

Da habis baca ANTHEM .
Ked's Story juga.
Dua-dua buku ditulis oleh Hlovate yang sangat berbakat.
Sangat berharap dapat jumpa dia.
dan habis sudah Pelangi by Syud.
Pelangi sangat sweet.
Buka dah semua buku baru yang berbau kedai .
Awak Suka Saya Tak? by Melur Jelita . baru sampai muka surat 2 . sebab kepala masih tak boleh masuk lagi dengan jargon yang jauh beza dari Hlovate.
Budak nama Asmi Asmidar ni totally 95% under Hlovate influenced.
1Q84 stuck kat muka surat 9.
Susah nak pegang buku ni sebab tebal sangat.
Dah habis tengok semua movie dalam lappy .
Raise Your Voice. I love the theme song. "Someone's Watching Over Me"
The Perfect Man.
Wreck it Ralph. Movie ni sangat comel .sangat memberi inspirasi.
The Darjeeling Limited. It's actually, nama train kat India . and how I wish I can go to India.
Lastly . The Breakfast Club (1985) . Cerita ni dia tak bergerak .tapi .. penceritaan setiap watak .really cool .
dan berdasarkan novel Hlovate yang dah baca . saya rasa macam nak pergi travel semua tempat yang ada dalam novel tu .
Richmond, Virginia, Florida, States. Ankara, Turki. Agra Fort, Delhi, India. Russia. France. Jepun .
One of the thing I want to do is .... nak travel dunia . I really want and wish to . I will make it happen somehow. Insha Allah.

Comments

h.a.n said…
1q84 awesome , you should finished up :)
Mida Midot said…
okay ,insha Allah i will.

Popular Posts