Cerebrum Memories : Pangkor Day 2

hello folks . jom sambung tengok gambar Pangkor yang bulan 2 haritu .
 silap pusing tudung la  nampak bulat gila muka .nak buat macam mana pakai tudung memang tak tengok cormin.
 tent-mates .

 classmates .

 "Dialah yang menjadikan bumi itu mudah bagi kamu, maka berjalanlah di segala penjurunya dan makanlah sebahagian daripada rezeki-Nya . Dan hanya kepada-Nyalah (kembali setelah) dibangkitkan ." - al-Mulk:15)
 sejenis binatang yang kalau masuk air dia jadi panjang . Orang sana panggil 'kote keling' . sejenis timun laut . yang sangat ........pelik .
 happy Murnians .
 "Dan antara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah menciptakan langit dan bumi dan perbezaan bahasa kamu dan warna kulit kamu. Sesungguhnya yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda bagi orang-orang yang mengetahui"- (ar-Ruum:22)
 tahu tak yang pakai spec tetengah tu cikgu kitorang . Cikgu Laila . vogue tak vogue nampak sebaya je.


 beting pasir . berlari takut dibasahi gigi air.dalam kiraan .satu dua tiga .lari ...selamat ...













 gediknyew titew .
 saya nampak betul macam budak tadika . kenapa nampak kecik sangat dalam baju besar tu .

cikgu eton :)
 Huda: haa tengok macam budak tadika pergi trip . eh , dia bawa kawan .
 makan kat sana sangat la heaven .
 tak yah la nak lompat sangat . haha
 "Dan tidakkah mereka mengetahui bahwa Allah melapangkan rezeki dan menyempitkannya bagi siapa yang dikehendaki-Nya ? Sesungguhnya pada yang demikian itu terdapat tanda-tanda kekuasaan Allah bagi kaum yang beriman "- (az-Zumar:52)
 from radio RTM Perak .
 terima kasih Rudy .

ni baru gambar day 2 uols .ada lagi satu hari .
entah bila pula nak update yang tu .
*gambar di atas dicaptured oleh gua(kecuali yang ada gambar saya tu) . oleh kamera Canon PowerShot A3200 IS. edit kat pixlr.


Comments

Ecah Mashuri said…
wahh cantiknyaaaa..lama dh teringin nak g..huhu..entah bilelahh

Popular Posts