Alhamdulillah .

"Sesungguhnya Allah SWT telah menetapkan ketentuan pada setiap perkara"

Nak bangga sangat pun tak boleh sebab ini pinjaman dari Allah SWT . Takut tu ada . Sebab nikmat Allah SWT bagi sebagai ujian takut nanti jadi riya' ,takbur . 

 Alhamdulillah .Alhamdulillah . Alhamdulillah .
Terima Kasih kat semua . secara langsung atau tak langsung .
Terutama Ibu Ayah  ,Cikgu , Kawan-kawan dan semua yang mendoakan .
Terima Kasih Ibu Ayah , adik-adik kecik yang sanggup datang .
Buat pertama kali Ayah datang event formal sekolah .
dan .. saya dengar Ayah berdiri masa saya naik pentas .
This is for both of you Ibu Ayah .
Doakan mida . Ada lagi dua sem . Ada lagi dua sem . 

Me and Nisa .
Insha Allah .sem seterusnya semua naik pentas .
Untuk kawan-kawan yang dapat pointer bagus tapi tak dapat naik pentas .
Janganlah sedih , kita usaha sama-sama .
Allah tahu apa yang terbaik untuk kita .
Ada lagi 2 sem . Kalau tak kat sini mungkin masa kat Universiti ,
Insha Allah . Trust Him . Allah Maha Tahu yang Terbaik
Ini ujian dan nikmat bagi aku .
Rezeki orang kita tak tahu .
Tapi ni nak bagitahu ... korang pun ekselen juga !
Teruskan Usaha . Buat yang terbaik !
Ingat matlamat dan niat .
Kerana Allah SWT nak masuk universiti .
Insha Allah . Man Jadda Wajada .



Comments

aqilah mohd said…
tahniah akak mida <3
Mida Midot said…
@aqilah mohd terima kasih qila xoxo

Popular Posts