Cerebrum Memories : PANGKOR DAY 1

Assalamualaikum people :D

Ini adalah cerita yang tak berapa nak update . Cheq asyik tangguh je , bizi tak sempat cheq nak update .
22-24 Februari lepas cheq pergi Pangkor .... Perkhemahan Tahunan SISPA tahun 2013 . It's a long tiring journey . there is tones of picture . So here we go for the first day .....All the way from KL to Pangkor .
Cg.Zaiton , Zurina , Qila and Me
Our bus was sponsored by RTM :) Bertolak dari sekolah 9.30 am . Berhenti kat Kundang makan Nasi Lemak Cg.Laila beli . sedappppp.
Yang buat perjalanan ke Pangkor tu sangat jauh adalah . faktor bas lambat . dan faktor hari Jumaat jadi mereka berhenti solat Jumaat dulu ....
Dan masa kami lalu depan SMS Teluk Intan , kami nampak eksiden yang sangat teruk . 
Ini adalah trademark Murnians , gagak hitam . tengah-tengah yang cun tu cikgu laila dan cikgu zaiton yang muda lagi comel . hehe 


me , Zurin , Zurina
My fevret picture :D
yeahhh Jetty Lumut !! 

Cikgu Azhar . Our Pengajian Am teacher  . hensem kan ? hehe . Murnians call him Ayah .
Me and my baby . Sibuk je Zurin ~ lol
van kat Pangkor ni sangat klasik . warna dia sangat comel .
Arrived around 6.30 pm . Pangkor Village Beach Resort ^^
Our Banglo lot bilik untuk 5 orang ~
The night end up with ....
someone singing 'Ayu-VE' for me . he he he

TO BE CONTINUED ..................................................











Comments

Popular Posts