PISTANTHROPHOBIA


May peace be upon you.
*charming kan ~ lol

'But what if I give them a chance but they waste it ?You will met a lot of wrong people in your life . Just take it as a learning process'
'I'm just too AFRAID .. actually , I have Agliophobia . and PISTANTHROPHOBIA'


 PISTANTHROPHOBIA is fear of trusting people . Itu lah sebabnya aku sampai dapat 'surat cinta' orang kata aku nampak sombong . 
entahla . trust issues aku makin teruk . bak kata Aqila : Don't trust anyone . Untill they give you a good reason that they can be trusted . 
Betul lah sakit . Sakit kalau terlalu percaya .bila dah percaya mula mengharap , bila harapan tak dipenuhi mula rasa dikhianati ~~ apa ke teruk sangat kronologi ni . sedih betul cerita .
Susah nak percaya orang , susah nak rapat dengan orang .
'Never forget when all the creation left you ,He remained. He always remains. -YasminMogahed' 


Padahal kalau orang dah kenal aku ... semua duk kata aku ni bising . hahah 
Memang pun aku bising  . Dah sejak azali macam tu nak buat macam mana. 
Tak caya tanya ibu ayah  . tapi bak kata zubair , aku ada 1001 rahsia .
ha ha ha . You have to study me first la then judge . I have my own reason . And do I have to feel guilty for being myself ?
Bercakap bila perlu . yup TRUE . cuma sebab suara saya kuat tu yang bunyi bising tu huahuahua .*sebab tu juga kot dapat 'surat cinta' kata masa cakap dekat mic bunyi suara aku bingit he he he .SORRY from the bottom of my heart.
Insha Allah saya akan cuba perbaiki .
Rasa nya tu je kot . 'Perfection is impossible .But there's always a room for improvement :).You'll learn to get better'


Comments

Popular Posts