KUMPUL RINDU BUAT JERUK .

Assalamualaikum dan salam sayang . wahai sayang ku sayang .wahai cinta wahai rindu wahai kasih .
Awak semua . saya dah habis penggal satu pra-universiti tahun 2012 . Maknanya ada lagi dua sem . Semoga semua berjalan lancar semoga pointer lebih baik dari percubaan . Saya harap saya tak perlu resit mana-mana paper . "Jika saya gagal bermakna usaha saya masih belum cukup dan jika saya berjaya itu semua milik Allah datang dari Allah SWT" . Cepatnya penggal satu dah habis yee?? eh rasa macam cepat semuanya berlalu . 
Terlalu banyak yang berlaku . Soal hati yang tak pernah ada tanda BERHENTI , soal rindu yang tak pernah kenal erti JEMU , soal airmata yang terlalu mudah untuk JATUH . Namun sebab aku bukan manusia yang lemah aku masih tegak berdiri dan gagah berlari:)

Terlalu banyak yang berlalu . rasa sakit tak tahu nak lari mana .ada lagi lima minit apa harus aku taip . Arghhh inilah akibat dah lama tak menulis . otak dah beku hanya mampu ingat apa itu fonologi , tranformasi desa dan seterusnya sejarah tentang Cavour yang tak keluar pun dalam paper sejarah tadi :P


Dah kumpul rindu . Ouh awak saya rindu . Saya tahu awak tak rindu . eleh , cakap besar konon jangan sampai sudah terkencing dalam seluar baru menyesal lambat tak pergi tandas . Nasib baik hujan bolehla auta basah kena hujan . Takpelah sekurang-kurangnya malu simpan sendiri . Allah SWT tahu lah awak . Jangan nak simpan sangat cepuk karang tahu lah . Eh awak , awak juga yang kata kalau suka simpan tahan , bagitahu Allah SWT sebab perasaan kita kan milik DIA >< Bye Awak . Sorry. Nak apa ? Oligo . mehh :P Ceh mana boleh sweet-sweet . Sweet , romantik ,jiwang saya hanya untuk yang halal je tahu . Dah-dah jangan nak perasan jangan nak berangan itu semua hanya gurauan semata, takut nanti jadi Hanyutan Benua . Maafkan saya budak yang masih mentah , terpekik buat bising macam beruk nyanyi lagu Muara Hati . Maaf Ustaz . kirim salam sama Ustazah . Jangan toleh belakang , kalau nak bagi tumpang Kawasaki boleh juga haha :P

p/s: Jom tengok Istanbul Aku Datang . Ouh Maaf BIS masih tak ON :) Sila cuba lain hari untuk whatsapp dan bbm :)

Comments

Popular Posts