Happy Fasting :')

Salam penuh kasih sayang dan keberkatan buat semua pembaca yang dikasihi ..
Saya tahu tiada siapa didunia yag sempurna harapan saya agar ....saya mampu menjadi yang terbaik dimata kalian dan Allah SWT . yaa muslimah sejati a.k.a solehah . kena ingat selalu matlamat tu :)Tolong ingatkan saya juga yee . biasalah manusia ni sifat nya mudah lupa kan :)


Alhamdulillah ... Panjang umur kita untuk merasai nikmat Ramadhan sekali lagi . Bulan yang penuh barakah , dan nikmat kerana satu-satunya bulan yang dalamnya terdapat seribu bulan . Subhanallah . Mungkin ini Ramadhan kita yang terakhir , nikmatila sebaiknya .buat la amal sebanyaknya .ini masa kita nak kumpul saham akhirat .Insya-allah :'D Bulan ini bukan saja bulan beribadah tapi bulan untuk kita melatih diri ke arah menjadi yg lebih baik . Insya-allah :") Istiqamah itu penting ;')
So jangan nak bangga sangat la kalau dapat tiket Malaysia lawan Man City RM10 tu . bak kata kawan saya Fana:Ramadhan kita jumpa setahun sekali je . peduli ahh Man City tu .
Urusan akhirat diutamakan . Beruntunglah bagi mereka yang menggunakan dunia sebagai jambatan untuk ke akirat .Subhanallah .
"Barang siapa yang menghendaki keuntungan di akhirat akan kami tambah keuntungan itu baginya dan barang siapa yang menghendaki keuntungan di dunia kami berikan kepadanya sebahagian dari keuntungan dunia dan tidak ada baginya suatu bahagianpun di akhirat." {Asy-Syura'(42): 20}


Bingkai Hello Kitty kesayangan ann ann :P
Jumaat lepas , ada sesi fotografi kelas:') Saya dengan semangatnya la bawa prop . bagus punya ketua tingkatan perangai sangat la keanak-anakkan .Lupa nak berpakat dengan mereka . saya bawa dua spek .tapi saya je yang  guna masa photoshoot tu :D semua dah macam gelak je bila saya keluarkan 'gajet' saya dari poket . dengan Orang Veteran Vogue (OVV) Guru Tingkatan kami Cikgu Laila dah memang lawa dan vogue . mesti lawa gambar kelas . cehhhh .....
My dearie classmates .Yang gegirl la .yang takde sini . Jijah , Syaheera ,Asyiqin , Diana , Alwani , dengan Nadiyah je ...Almost perfect :* Muahhh. Marvellous . Yee saya tahu mereka comel..tengok la siapa ketua ..ngeeee
Gambar saya , Fana dan Nono. kelakar dan comel kan . Yaa kami suka ber-cam whore-ing ni .
Hari Khamis lepas , kami ada buat bacaan Yassin dalam kelas , lepas tu ada jamuan ringan sikit  ...Bacaan Yassin tu sempena nak sambut bulan Ramadhan dan nak STPM .
Syukur Alhamdulillah segalanya dapat dilaksanakan dengan baik...takde la 'tarian tiang' ibarat yang di unjurkan oleh our OVV .LOL.Semua memberi kerjasama . Saya gembira melihat mereka :) Harapan saya agar dimasa akan datang banyak lagi perkara yang boleh kami lakukan bersama . Insya-allah ;)


Gambar ini adalah hasil gabungan semua gambar pada hari Khamis bertarikh 19Julai bersamaan 29Syaaban. bertempat di SMK Gombak Setia. Terima Kasih saya ucapkan pada semua yang sudi beri kerjasama :') Terima Kasih juga pada Cikgu Zaiton .
*Saya tak tahu bagaimana fungsi gambar yg saya dah ani.gif ni . pandai-pandai la tengok  . heee*lambat gila seyh gambar ni tukar .kalau anda sifatnya penyabar sabarla yeee . den tak dapat nak tolong ~


Saya suka gambar ni . Sila la suka juga :') Semakin terserlah kematangan saya kan . ouh saya tahu .saya memang dah boleh kahwin .tapi ....okbai .
Yaa .ini pula gambar-gambar sepanjang perancangan program Kasih Ramadhan .dari hari Khamis , Sabtu ,sampailah hari Ahad ni . Program ini anjuran JPS (Jabatan Pelajaran Selangor ) dengan kerjasama MPPU(Majlis Perwakilan Pelajar Pra-Universiti)  ..Program ni bertujuan mengumpul derma untuk membeli baju raya baru dan untuk disumbangkan pada mereka yg kurang berkemampuan .
Kami ada buat pementasan pentomin dan saya menyumbangkan suara untuk suara anak yatim hee hee :D
Alhamdulillah . Rabbi Yassir wala Tuassir . Rabbi Thamim bil Khair . dengan limpah kurnianya , segala nya dapat disempurnakan tadi . best la masa pagi tu , tapi bila dah buat pementasan petang budak-budak tu gelakkkan kami ?? ada ke patut , hishhh .memang suara saya macam menangis , dengarnya ada yg nangis tapi ..saya nak nangis tapi tak boleh. saya kan kebal . saya ni ego . saya takut orang ingat saya lemah kalau orang tengok saya nangis . Saya tak nak jadi orang yg lemah .

Kalau nak cerita masuk gambar memang tak cukup satu entri :) Benda-benda macam ni akan jadi kenangan yg terindah buat saya satu hari nanti . akan jadi pengalaman yang sangat bermakna buat saya :) Alhamdulillah .saya pernah janji pada diri saya . pahit manis kekecewaan dan kegagalan akan jadi saat yang paling indah dalam hidup saya :) 10Tahun Akan Datang perkara seperti ini adalah perkara yang saya rasa tak sia-sia saya lakukan pada waktu remaja saya :) Mesti best kan :) Yeahhh . 
Apapun exam lagi seminggu . keputusan pilihanraya MPPU tak tahu lagi .

Belum terlambat lagi untuk saya ucap . Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak . Selamat Menunaikan rukun Islam yang ke-3 :) Semoga Ramadhan kali ini menjadi Ramadhan yang terbaik kerana ia mungkin juga yang terakhir n,n

Comments

Popular Posts