CUKUP SEMUA CUKUP !!!

Assalamualaikum semua ..
Mida lemah sangat sekarang ... Tak tahu kenapa .
Tapi mida rasa lemah sangat . sangat sangat .
Lepas satu-satu benda jadi . 
Sakitnya yang datang bertubi-tubi tanpa henti . 
Apa salah mida pada mereka??
Apa mida dah buat ?? 
Setiap kali hati ini menyayangi pasti akan ada yang menyakiti . 
Kenapa?? Mida tak minta lebih selain dihargai .
Kenapa semua perlu buat macam ni ?? kenapa??
Semuanya jadi tak kena . SEMUANYA. 
Boleh tak mida nak lari jauh-jauh dari sini .
Lari dari semua ni . 
Lari dari realiti yg amat pedih ni ??
Ya Allah , aku pohon kekuatan :(
Senyum ini senyum palsu ...
Hakikat hati saya sakit sangat ..sebak .. sedih ...
Memang aku ni bodoh kan , aku lah yang bangang , aku yang hodoh , aku yang perasan , aku yang sakai , aku yang buruk . Semua aku kan . 
Itu pasal orang BENCI aku !! kan ??
Dah la semua cukuplah . cukuplah . 
Aku minta berhenti . berhenti buat aku sakit . BERHENTI !
TOLONG ! Aku MOHON !!!
Ahhhhhh kau pun sama . SAMA ! Semua SAMA !!!! 
Aku dah tak percaya sesiapa sekarang ...
Dah tak payah cakap banyak !!
Kau memang benci aku kan ?? dan teruskanlah . 
Teruskan !!
Jangan cuba tanya kenapa aku jadi macam ni .... 
Aku dah penat nak asyik gembirakan semua orang . Aku dah penat . 
Yaaa . biar aku kata semua lillahitaala . tapi tetap aku masih ada perasaan sakit bila tak dihargai.
Sesungguhnya aku manusia biasa. 
Kalau kau kata aku lemah . Kau belum kenal aku ! 
Ya Allah , hanya padaMu aku berserah . 
Terima Kasih pada yg menunjukkan rasa ambil berat . sama ada yg benar atau sekadar menyedapkan hati . Tapi luka ini sebenarnya masih dalam . Tiada apa yang berubah . Maafkan aku . Aku tak mampu jadi terbaik untuk sesiapa . 

Comments

kenapa mida? kuatlah wahai mida.

Popular Posts