OH Nazmi Faiz Mansor Pergi EROPAH?? Tangguh SPM lagi la yee??

Salam semua...
Haaa...apakah motif aku taip 2entri dalam satu hari??
Ada lah yang tersirat tak mampu aku suratkan ..
Dah lama kan aku tak cerita pasal Nazmi Faiz anak Mansor ni ..
yela banyak sangat kontroversi ~ dah la sebaya .....buat malu je ...
okay lantaklah hal peribadi dia kan ..namun begitu perbuatan yg berkaitan masih lagi aku tak suka .
Penegasan kat situ .
Hari tu....dalam pusat sumber Gombak Setia ...
Lyla : Asmi,asmi sini sini ada gambar Nazmi ..
Aku: Mana-mana? *lyla dah tarik tangan 
Lyla: Tapi menyelit ke gambar dia ..
Tengok dalam paper ...ouhhhhhh .tak eksaited macam dolu..
Mereka: dia kat overseas kan sekarang??
Aku: ye kottttttt~
HAHA ...dulu masa doluu zaman SPM ..tanya je pasal Nazmi aku nombor satu ...memang semua benda pasal dia aku teroka .....tapi sekarang ..alahaiiiiii~mak tak kesah ...


dan tiba-tiba Nazmi Faiz trending topic twitter ..
ouh hebak mu ...hebak .....sebab apa??
Sebab dia dah sign kontrak dengan kelab Liga Sagres,Beira Mar ..Dia tanda tangan  kontrak untuk 3 tahun ...bagi sesiapa yg tak tahu kelab  ni kelab portugal itu pasal bunyi dia macam adik-beradik Bruno Mars ~ kan ...
Tapi dia hanya sah menjadi pemain Beira Mar ni bila dia dah cukup umur 18 tahun*ogos nanti..la tak cukup umur lagi ke?? ahaksss .. Tangguh lagi SPM ye Encik Nazmi Faiz?? ish ..saya ni dah nak ambil STPM da..tapi yela kan awak saen kontrak dah konfem awak dapat duit ..saya ambil STPM belum jamin apa-apa kan?? Apa-apa pun Good Luck lah awak yaaa... Jaga diri Jaga Iman ....
Semoga berjaya harumkan nama Malaysia ....Jangan nanti nanges nak balik Malaysia ehh HEHE .Peluang dah ada depan mata janganlah sia-siakan yee .


sekian . 

Comments

Popular Posts