CUAK Kebebeyh .

Salam pewpels .
Saya tahu ada yang merindui saya walau ..... trafik tak lah setinggi masa Nazmi Faiz Mansor punya entri dulu kan ~
Dan tahukah anda-anda semua bahawa esok result UPU keluar ??
Tahukah anda?? tahukah anda tahap kecuakan kebebeyhh saya sudah melampaui batas sampai saya rasa macam nak tidur je tak nak bangunbangun .. 
Malangnya tidur dan tanpa bangun bukanlah satu pilihan yg bijak . kecuali jika saya mampu bermimpi tentang crush saya sepanjang tidur tu . oww heavannnaaa . 
dan tahukah anda debaran itu telah bertambah sehingga tahap dada saya sangat berdebar akibat seorang kawan yg ...okay saya tak tahu apa yg sedang berlaku  . tolong ~                      
dan dan patung ini masih tak bernama . senyuman membunuh 70 juta megawatt ... hilang tak tahu kat mana , mungkin sekarang di PLKN  har har har .


Okay dada saya berdebar otak tak dapat nak fikir apa dan dan ...........tangan mula menggigil . 


Doakan .

Comments

fya zainal said…
Insyallah semuanya baik2 saja :)

patung tu!!! Sy pun ada satu tp xda bunga kat kepala :D
Amanina said…
hai hai akak. saya first time sini. jom la ke blog sy. :D

http://amaninajailani.blogspot.com
MIDA MIDOT said…
@fya zainal saya dapat form 6 . fya blog removed??

best peluk patung tu :D
Mrs Anne said…
follow blog ni...sye baru buat blog follow ok

Popular Posts