Untuk DIA.

Salam beautiful ,
Saya suka makan , hari ni dah 21aribulan . wei asal aku rasa cepat sangat masa berlalu ni ..aku ingat mimpi tapi rupanya realiti ....
Ni dah kenapa pula dashboard dah jadi canggih semacam ni .... nak buat aku jangan berblogging ke apa?
Yeahhhh !yeahhhh yeahhhh tak kena. saya masih lagi menulis . 


Oleh kerana rindu itu adalah satu perasaan yg datang dari sejarah kemudian menghantui masa kini jadi aku rasa rindu gila kat junior aku . Jadi ....kerana mahu menambah lemak di badan nak menternak belon besar di pipi aku , dan 3 Lampi (Jujue,Fiza,Mafee) pun berdating la di Mc'D . iaitu salah satu restoran makanan segera yg boleh mendatangkan obesiti melampau hekkk :P




kan saya dah kata saya selekeh. siapa tak percaya tu meh saya sekeh sikit . eiiiiii cuba percaya sikit dengan saya , sedih tahu orang tak percaya . Tsskkk tskkkk


sangat senonoh minum coke macam air kopi disebabkan kekurangan straw akibat transformasi straw menjadi pencungkil gigi.
Terserlah dah keselekahan saya awak nak apa lagi?
ishhh . saya ni brutal tahu .
Dengan muka penuh kesangsian dan rasa tak percaya . 
*Jujue, Mafee, Fiza*
Jujue:Akak BRUTAL?
Aku: Yela tak nampak ke kebrutalan akak ni.
Jujue: Tak percaya lah ,.kalau brutal berhati lembut bolehla .
Ouh adakah itu satu penghinaan .. ouh tidak . mungkin kebrutalan dan ke-wacchaaan aku terserlah bila bersama GALLANT.


Pergi Ong Tai Kim membeli-belah dengan Aiee. sekali ....ada pula .. orang ni senyum siap lambai bagi 'signal' yg aku tak faham .. eh ! setakat senyum aku boleh lah balas kan , nak bersedekah.. ni siap bagi isyarat tangan pelik lagi. sembelit eh ? tiba-tiba aku rasa tak kenal dan menyesal bagi senyuman .*maka tergolong la aku dalam orang yg rugi .


dan ..... lagu Untuk Dia sangat menusuk ...
Engkau punya gaya walaupun tak kaya ,bukan paras rupa yg aku pandang sahaja,mungkin kau lihat ku banyak berbelanja,tapi sebenarnya ku biasa-biasa saja..bertemu di muka buku,ku jatuh hati pada mu ,bukan tak nak mengaku .tapi hati rasa malu.senyummu menawan, menawannnn...kau buat hatiku tertawan ...Ada sesuatu yg kau perlu tahu tentang diri aku dengan lelaki itu ,Meski dia bisa beriku apa saja ,Tapi itu semua tidak boleh beri bahagia. Itu bukan segalanya.


nota kaki kiri:terima kasih Jujue, Mafee , Fiza . ringkasannya 3LAMPI.

Comments

ZWAN SABRI said…
p makan mcd x ajak.. HAHA..
Btw, mana ada selekeh.. cantek je.. :)

Popular Posts