Glad To Find Me?



Saya harap saya dapat jadi seseorang dalam hidup seseorang ... dan seseorang akan jadi seseorang dalam hidup saya....
Seseorang yang berupa orang ... Orang yg berupa manusia , manusia biasa bukan adiwira ...
Saya dah jumpa ramai orang yang sangat bermakna dalam hidup saya ..Ada yang datang sementara ,ada yang kekal ..tapi tak selamanya .....
Tapi setiap seorang dari mereka memberi kesan mendalam dan banyak membuat saya bertambah matang ,kuat dan tabah :)
TERIMA KASIH atas segalanya ..Pengalaman adalah guru yang paling bernilai , dan kamu semua adalah di antara pengalaman itu ....
Mungkin saya bukan sesiapa dalam hidup kamu ..Tapi kamu amat bermakna dsalam hidup saya ....walau apa pun yg kamu lakukan ..cuma bukan semua yang datang itu saya nak simpan dalam hati .....Mungkin dalam ingatan sebagai pengajaran ...dan saya harap kamu yg berkenaan tak kembali lagi dalam hidup atau mimpi atau apa saja yg berkaitan dengan saya...

Yang dalam hati tu ... biarlah kekal sebagai memori ..Jangan pergi ... Jangan sesekali pergi ...kekal lah sebagai mereka yg aku kasihi walau apa yg terjadi :)Boleh ?


Assalamualaikum . Ma'assalamah.

Comments

Izzul Amir said…
go on fight for it lah :)
ejulz said…
org kata kalo kita setia insyaallah bahagia.. tapi setia blm cukup utk kecapi kebahagiaan di dunia yg smentara ni.. insyaallah akan bahagia di dunia yg kekal sana..

Popular Posts