Edisi Patut Baca

Salam dearies ..
Ouwww ..my handphone tak keluar bengkel lagi .. Hey Jeff nasib baik muka kau ala-ala macam model seluar dalam kalau tak dah lama dah Ayah aku keluar parang panjang dari belakang bonet tu . 
Aku ni sebenarnya dah tak tahu nak mengarut apa ... semua yg keluau dari mulut aku mcm tak kena . Jadi pesan Rasulullah SAW: Diam la jika berkata-kata membuatkan kamu berdosa . okay saya diam.


Tapi masih juga hati tak tenang . Apa sebenarnya yg aku cari? Awang 'Friday Im In Love' ? atau kasih sayang dari seekor patung monyet yg tak bernyawa? Nampaknya telah jelas dan nyata aku menunjukkan kelonggaran skru  yg berada di otak . Mungkin masalah penghadaman .


Atau mungkin aku telebih berfikir sampai mimpi dengan mata yg celik dan kaki berjalan . Mungkin sedikit sebanyak kisah Kak Fijra dan Abang Ramli semalam telah menganggu fikiran ...bila mengenangkan betapa sweetnya cerita mereka .Mungkin aku menempah cubitan sayang akibat teroverdose menyakat orang . 


dan aku masih tak dapat cari kesimpulan kenapa . mungkin aku kurang gula atau terlebih garam . atau mungkin juga aku mendapat kasih sayang yg secukupnya sampai aku rasa ..... betapa rumitnya kisah cinta monyet anak remaja zaman sekarang yg ....aku menyerah kalah bab itu .


Dan kerana terlampau banyak perkataan dan mungkin dan atau ... berakhirlah episod gila seorang anak dara. 


yang mengalami masalah pencernaan otak : Mida tak cukup kalsium terlebih lemak . 

Comments

Popular Posts