SENARAI PERKARA PALING SAYA TAKUT DALAM DUNIA.

Assalamualaikum ..dah malas nak membebel panjangpanjang ..Anyway Harry Potter takde kena mengena dengan entri ni .hehehXD
My List Of Fear In The World .

  • Aku takut kalau orang yg aku sayang  terlibat dalam kemalangan jalan raya . Sumpah aku takut gila !
  • Aku takut masa aku dlm perjalanan nak pergi mana-mana naik kereta atau moto .tiba-tiba accident teruk . 
  • Aku takut kalau masa aku keluar sorang-sorang aku kena samun ...
  • Aku takut bila aku kunci pintu bilik waktu tidur ..Ayah tak sempat nak selamatkan aku kalau apa-apa jadi.
  • Aku takut bila orang yang selalunya sayang dan bagi perhatian kat aku dah tak sayang aku lagi terutama AyahIbu ~.
  • Aku takut orang yang aku sayang lupakan aku :/
  • Aku takut bila adik-adik aku main mercun ..Tangan dorang akan terbakar~
  • Aku takut kalau satu hari nanti Tuhan tarik nikmat kesempurnaan sifat yang Allah bagi kat aku.
  • Aku takut kalau benda yang ngeri macam accident atau apa-apa yg berdarah jadi depan mata aku.
  • Dan aku paling takut kalau semua benda yg aku takut ni betulbetul terjadi dalm hidup aku.



Masa aku darjah 1 .Masa aku bangun tidur je Ibu bagitahu Pak Cik aku meninggal dalm kemalangan jalan raya(kat Sri Rampai .serius mengerikan :/)..lepas tu ada satu hari aku tengok Achik aku berdarahdarah suruh Ayah hantar pergi klinik baru lepas eksiden .-------------Sebab tu aku selalu bising bila adikadik aku nak main mercun bola ..bila ayah main mercun bola/botol .aku adalah org yg duduk jauhjauh .dan mendiamkan diri .--------------sebab tu bila accident jadi berdekatan ,aku tak nak tengok ~ aku takut ......Yaa bagi setengah orang aku kuat , aku berani ...memang setengah benda aku berani . aku bukan perempuan penakut atau penggeli ~ *tapi ada je binatang yg aku tak suka* ..yaa , kalau kau nak suruh aku jadi Ahli Forensik . bedah mayat yess aku berani . Bila Ayah suruh aku kerja dengan benda spt bangkai atau benda yg tak bernyawa yee aku berani ..Kalau masuk rumah hantu aku paling depan , kalau jalan malam atau dlm gelap sorang-sorang pun aku berani . Tapi ada setengah benda aku takut ~Dan aku paling takut benda yg berkaitan nyawa orang yg aku sayang dan orang yang aku sayang lupakan aku ! Aku cuma tak sanggup ~Aku takut ://

Comments

Hanih Borhan said…
sama no 1, 7 & 8...mintak simpanglah kan,hu3...
MIDA MIDOT said…
@Hanih Borhan itulah samasama lah berdoa agar dijauhkan pada bendabenda yg tak elok ni :/
Nalisa Syahira said…
haih ,sapa je la yg tak tkt dkt benda2 mcm ni .

Popular Posts