NAZMI FAIZ SEMAKIN PEMES . Gosip Liar Mula Menghantui .

Assalamualaikum dan Selamat Pagi . Aku tengah sakit hati tahap kari berapi maggi ni sebab internet ni .MasyaAllah .....Sloth tiga jari pun lagi laju . kenal tak sloth ? tak kenal ? pergi tanya Pak Cik Google tu .hahaxD


Hari ni mari kita bercerita tentang Nazmi Faiz ! ecehhhh...okay sekarang ni siapa tahu ? Nazmi dah ada laman web sendiri siot ! oh Gila Kental . Jangan tanya aku siapa buat sebab aku tak tahu ni haa www.nazmifaiz.com .Boleh la yaa pergi cekidaudd sendiri .hahaxD


Amboiamboi , sekarang Nazmi dah semakin fofular . Dengan privasi life sekali semua orang duk selongkar . Sampai sekarang dok heboh cerita pasal Nadia Ismael . cakap Nazmi dengan Nadia break laaa .itula inilah .ada yg cakap Nazmi tak mengaku dia ada awek la kat media .habis tu kau ingat kalau dia dah pemes macam tu orang tanya dia nak jawab yaa ke? Ouh silaplah .Kecualilah kau tu Miera Liyana nak mengaku kau couple dengan Shah Jazle .bolehlah . upsss~  Biarlah Nadia Ismael tu dengan Nazmi Faiz . Kalau betul peminat dia tak perlu kot nak sibuk sangat  dengan privasi life dia . Ambil tahu sudah .tak payah la spread rumors atau Fitnah .ouh Dosa Besar wei. Aku pernah tweet dgn Nadia Ismael .dia baik apa . Kesian dia. Jangan kacau dia okay . wah baik tak aku :)
Ini dia gambar aku dapat dari Nazmi Wahab membe aku yg pergi KL Festival City hari Jumaat lepas . Nazmi Faiz ada kat sana launch kedai sukan . wah dah macam superstarr~  Aku tak dapat pergi . Aku tahu masa hantar buku teks Madhi bagi tahu .Tapi sebab takde siapa nak pergi sana dengan aku so , aku tak de lah pergi .Lepas tu semua duk show off aku gambar Nazmi kat KL Festival City . kentott~ Ramai juga membe aku yg pergi sebab KL Festival dengan rumah aku dekat je . KL Festival tu baru buka so , aku belum pernah jejak kaki lagi kat sana :)


Ramai rupanya yg tahu tentang keobsesan aku ni . termasuk la membemembe lama yg duduk kat Lembah Keramat tu . Sebab kan Nazmi duduk sana no wonder la ada antara membe aku yg kenal dia . Kalau aku duduk kat Taman Permata lagi aku pun berkemungkinan besar kenal dengan Nazmi ni .hahaxD (berangan)


Cuba kau fikir dulu , kalau dia lepask kat Syed Bistro tu takde siapa pandang .kalau sekarang, haaa, lepak kat Syed Bistro baru turun kereta org dah perasan dia kan .hahahaxD Kalau dia atlet dri sekolah rendah area Selangor mesti pernah punyalah pergi sekolah rendah aku SK Taman Permata . tapi mana lah nak perasan kan . Kalau yee pun perasan takde siapa tahu satu hari nanti dia akan main untuk negara dan gol dia akan tersenarai dlm 10 Gol terbaik FIFA . Aku rasa dia sendiri tak tahu . Sekarang sungguh pemes sampai Neelofa pun nak date dgn dia .sangat gosip liar . (Kalau Mir tahu mesti mesti dia membebel hahahaxD)


Semalam Nazmi ada kat MHI dan HotFm .Gila menyesal aku tak dengar :/ 


p/s: Nazmi akan ke Australia 10 Disember ni .Okay . All the best to you :)



Comments

NazmiFaiz said…
ada update pasal nazmi tentang neelofa dan nadia ismael. cekidaut di website. xD

Popular Posts