MUHD NAZMI MANSOR >'Penyakit'>FAKER>PLKN .

Assalamualaikum . Haaa , macam aku kata aku akan updated .tiba saatnya . . . . 


Okay.I think ramai yang dah tahu pasal apa yg di siar dekat dalam akhbar sorry la aku dpt tahu kat google je sumber berita tanpa sempadan . Pasal Nazmi ada 'penyakit misteri' . 


Dalam tu cakap Nazmi tak boleh main full time game 90 minit . sebab mesti dia akan mengalami kekejangan otot macam yg jadi masa lawan dengan Bahrain , yela kalau korang perasan masa game SukanSea2011 hari tu memang Nazmi tak main full time pun... 
Sebab penyakit ni jarang berlaku so orang panggillah penyakit misteri . kesian Nazmi kan . Dia bagus ,berbakat dan muda .tapi ada masalah lain pulak . Tak boleh main full time . 
Ong Kim Swee dah tahu pasal ni so now dia berusaha untuk cari jalan penyelesaian . Masa depan dia cerah tapi mungkin lebih cerah tanpa masalah kejang otot. 
Kita doakan lah semoga Nazmi cepat sembuh okay . dan mana-mana peminat dia yg nak jadi Doktor boleh lah kaji punca penyakit ni dan ubatnya .Setiap ubat kan ada penawar . hehexD #Fact.I love Biology but I have no interesting for being a doctor.


banyakkan gambar Nazmi dlm blog aku .Mana aku jumpa Google je .berlambak wei .hahaxD
Kemudian , korang ingat tak Gol cantik dari Nazmi menentang Bahrain hari tu . Gol itu telah dicartakan antara 10 Gol Terbaik Di Dunia . Wahh gila kental ! bangga tak jadi peminat Nazmi Faiz ? 
Ini Gambar Cik Ana tag kat aku .hehexD


Lepas tu , banyak gila FB fake Nazmi Faiz .banyak gila okay .like seriously . aku pun dah keliru tak tahu mana satu . semua nak mengaku real Nazmi Faiz -,- Nazmi silalah buat kenyataan kat akhbar yg mana satu FB real awak okay ? Manusia sekarang banyak sangat plastik , fake . Bodoh -,- semua nak jadi Nazmi Faiz .maaf bahasa agak kasar .buat pertama kalinya aku guna sebab apa ? sebab ianya kenyataan . stop being faker , please be more real people !~ 


Then , For Sure . Muhd Nazmi Faiz Mansor takde Twitter~ okay Nadia Ismael cakap . 


Dan akhir sekali , Nazmi tak dapat PLKN .so korang jangan lah nak berangan nak satu kem dengan Nazmi .hahaxD itu aku gurau . Tapi aku serius Nazmi tak dapat PLKN . 


So people yg nak sangat fake Nazmi stop it la wei . Maybe aku bodoh sebab tertipu , tapi korang yg buat lagi noob sebab berangan nak jadi pemes macam dia .booo~ la wei . Get a life lah siaa~ kbai .


Bahasa aku sangat kasar Maaf sekali lagi.

Comments

Popular Posts