SAYA HANYA MEMINATI MUHD NAZMI FAIZ MANSOR Sebagai Pemain Bola Sepak Sahaja:D

(apasal aku dengar lagu jiwang ni . oh perlukan penjelasan. takde masa aku nak menjiwang lah ;p)


Assalamualaikum .hai abang adik kakak. wah kacak anda semua hari ni , lagilagi bila senyum nampak gigi .hehe:D


Hari ni macam biasa kita nak cerita pasal Nazmi Faiz lagi yeah .wahwahwah , Mida? kata nak kurangkan keobsesan . booo~~ . Memang la dah kurang . kurang lah at least aku takde lah berangan melambung sampai langit konon nak jadikan Nazmi Faiz ni calon bakal suami . oh tidak sesekali . Saya cuma minat dia sebagai pemain bola sepak .yaayaa. Gadis-gadis di luar sana pun kalau nak berangan jangan 'hiperbola' sangat okay . 
Bak kata aku , Peringatan bersama : Jangan terbang terlalu tinggi , kalau jatuh parah . okay n_n --> Based on true experience :D
Sebenarnya aku takde plan pun nak tulis pasal Nazmi Faiz ni lagi dan lagi .tapi.....................
Sampai je kat sekolah , masuk pagar> belum sampai lagi kat dataran dari jauh 
Rudy tegur : Wei Asmi apa cerita?
Aku: Apa cerita apa . Kalah la wei . Nak buat macam mana .Tapi Nazmi gol la wei GOL! Luar kotak penalti tau. 
Rudy:Yelayela aku salute dia  . 
Aku senyum je .haa , mengaku pun kau kehebatan dia , nak debat dengan aku pasal Nazmi Faiz pulak .kalah la kau wei dengan baju Arsenal kau .haha .  Macam biasa budak-budak kelas aku akan tekun mengulangkaji pelajaran kat dataran . Haa  , dah jangan start cerita pasal bola dengan aku .memang aku susah la nak berhenti kan .haha xxD
Syera pulak datang: Mie ,'pakwe' kau gol dari jauh.
Aku :macam .heheheehXDD


Chemistry Paper One . Satu jam lima belas minit .It was fine. Chemistry Paper Two . Dua jam 30 minit . It was better. Apa lagi lapor dah ni .Masa untuk makan . dalam kepala dah terbayang Nasi Goreng Kedai Mak Cik . Masa nak pergi tu depan aku ada budak-budak lelaki kelas IT .dan salah seorangnya Syafiq . kaki bola jugak la . Tiba-tiba dia toleh , 
dia tegur :Tak habis-habis dengan Nazmi kau . 
Aku: Kau tengok la dia gol luar kotak penalti .kau mampu ? 
Syafiq:Okaylah itu aku mengaku dia world class. 
Aku cuma tersenyum lagi . korang perasan berapa kali dah .Dua kan ? 
Okay duduk di kedai Mak Cik .menunggu Nasi Goreng . datang NadZ dengan Shasha . Amekkaw cerita pasal Nazmi Faiz lagi .okay kali ni aku yg bukak cerita . huahuahua . Habis semua cerita dia aku keluar .haha


Sampai pulak my Real Boyfriend's . Gallant . Tiba-tiba si 
Syazmir: Amboi tersenyum jelah HERO dah gol .haha. 
Mirza:Ala nasib je tu . 
Aku: Nasib sikit la . aku tengok banyak kali . blablabla~( aku cerita mcm mana Nazmi gol dari awal sampai masuk . nah tengok video INI :D lawa kan ?)
  Masuk pula cerita Fahmi . sampai sini dorang semua dah dirty mind-,- sengal gila . Bayangkan aku sorang perempuan , lepas tu aku sorang je pulak tu yg ada exam lepas tu . Memang la , gelak punya pasal aku dah baca dah sekilas Soalan no2 Paper Chemistry3 yg gila lah unexpected tu tapi boleh lupa --" .ouh salah sendiri sape suruh duduk dekat dorang . hahaha Itu kali keempat .
Balik je apa lagi baju tak buka , terus online . Tak senonoh oh aku .Adik-adik jangan contohi kakak yeee:D
Tiba-tiba Kak Suri tag: Comel pulak aku tengok Si Nazmi Faiz Mansor ni. .Kat tengah padang boleh tahan hebat ~~(^~^) . (okay sampai situ okay dah .tibatiba) *Jangan risau Asmi Asmidar . .dia masih muda . .Akak minat dengan attitude dia kat tengah padang je .(dengan smiley comel) . hahaha
Sumpah aku terus tergelak .hihihi . Apalah Kak Suri ni malu denn . Nanti ada lah isu berbangkit kalau jumpa nanti . ;p 


Dekat dahi aku ni memang ada tulis nama Nazmi Faiz Mansor ke? . haha . Nasib baik aku takde boifren . huahuahua~ Asyik cerita pasal bola je  lepas ni aku ceita pasal Moto GP Cup Prix ada orang nak baca tak ?haha
Kesimpulannya , dahi aku takde nama Muhd Nazmi Faiz Mansor yee . Cukuplah minat kat dia sebagai pemain bola sepak je , paling jauh pun jadi kawan sebaya dah la . Nak cerita karier dia pasal bola voleh , lebih-lebih aku tak masuk campur :)


Yeahh! Esok last paper Biology ! Aku target A+ ni . so wish me luck . dan sesiapa yg nak ajak aku date tu boleh la berbuat demikian selepas pukul 3.30 petang esok .okay :D jyeahhh . daa sweetietweetie .much love:*



Comments

Lelaki Ini said…
hahaha...
adey2h
obses giler dah nieyh...
jejejeje...