NAZMI FAIZ MANSOR Oh! SUMBER INSPIRASI :)

Ngehhh :D like seriously aku updated lagi sekali . . okay selagi tak updated aku tak puas .sila faham ketegaran saya . .

Apa yang buat kan aku terbantut nak sambung study nih . oh sila lihat gambar yg memakai jersi hitam kuning no.21 tu . Oemmgeee ! sekarang dia dah jadi sumber inspirasi saya . ngeehh:D 

Okay . buat pertama kalinya saya akan post pasal pemain bola sepak . Itu maknanya . . .ah ,really . I got crush on him . .hehehe :D (okay thats awakward sebab sekarang semua orang yg baca blog aku akan tahu siapa crush aku.oh tidak)

Nama dia M.Nazmi Faiz Mansor . pengulangan M.Nazmi Faiz Manzor . umur 17 tahun .ouh sebaya :) tapi saya tua 45 hari . haaa , semangat tak saya kira .ngehhhh:D Okay . Sejak aksi pertama Nazmi di SukanSea2011 siapa yang tak kenal dia . . .yg comel lagi ohsem . . .dan MUDA :)
Sekali saya google pasal dia , terus . . terus jatuh hati ngehhhh:D
Kali pertama saya tahu dia berumur 17 tahun(masa lawan dengan Thailand haritu) persoalan pertama yg keluar dari mulut "Eh , dia tak ambil SPM ke ?" . . kemudian persoalan tu terjawab . . terang-terang dia jadi wakil negara nak ambil exam kebendanya .:P

Ahhh , itu semua tak penting . . yg penting persoalan saya sekarang "Awak ada girlpren tak .?" kalau ada . . hem , sorry girlpren Nazmi saya tengah eksaited tengok dia .hee. . Kalau takde saya pun single .(kalau Nazmi baca konpem dia kata aku desperate gila) ouh maafkan saya :D
Saya jumpa artikel ni . . amik ni TEKAN SINI. . Like seriously nama panggilan dia Nami . ala comel jea . (teruk aku nih) . . ambil lagi TEKAN SINI . .ish , perlukan bantuan aku nih . . dan akhir sekali TEKAN SINI.

Kalau saya ada peluang saya nak cakap :
Hai Nazmi :) Saya Mida :)
Teruskan prestasi cemerlang awak . . bawa balik Gold Medal sukan sea okay !
Good Luck awak :)


Ahhh , Mustahil dia nak baca . syok sendiri je la kau Mida :D (oh sedihnyaaa) . .
Tapi sekarang dengan rasminya saya macam nak bagi tahu satu dunia pulak . Nazmi Faiz Mansor pemain #harimaumuda kini menjadi SUMBER INSPIRASI saya . .
dan mendapat tempat di carta hati saya .selain Qi Razali , Anwar Hadi dan 'etc' .

I HEART you ! You cute , awesome and you ROCK ! :D

okay .bye . sebelum saya bertambah obses :P

Comments

ila said…
nk minat dia jugak!!

ahakss.

sye lebih minat muslim ahmad kod =P
heee.
eh gudluck spm.seram sejuk 4 next paper
Nurul Ainaa said…
Oh suka dekat Nazmi kewwwww? Ahaks~
eR-FaZ said…
saya jgak.hahaha!!!


p/s:nice blog

Popular Posts