MALAYSIAN BOYs! MUHD NAZMI FAIZ MANSOR :)

Semalam aku update .hari ni aku updated .Kalau tak gara-gara penangan Bola Sepak atau lebih tepat penangan Nazmi Faiz Mansor mesti aku tak sekerap ini updated blog lagi-lagi esok aku ada paper add math.
Lagi satu lupa , game semalam BEST dan nak tahu aku suka pengadil dia ADIL dari pengadil dari UAE tu kan .nampak sgt biasss~


Nampak tak Nazmi .?kalau tak nampak biar aku tunjuk . .yg paling comel tu tangan dia keatas pegang maskot SukanSean2011 tu. . .Dulu kalau aku cakap maybe lah ada yg tak kenal kan tapi sekarang tak payah cakap .Ouh Nazmi sana , Nazmi sini , Nazmi itu , Nazmi ini , Nazmi blablablablabzz~ semua pun nak post gambar Nazmi nak cakap pasal Nazmi . . aku lagilah memang dah parah lama dah . . 
Jap chhoop! nampak tak pemain Harimau Malaya luar game pakai seluar panjang .tgok Syahrul Azwari :) jersi18 .
Dulu takde siapa kenal Nazmi sekarang semua pun nak minat Nazmi Faiz termasuk la saya terutamanya .
Biasalah bila seseorang tu berjaya je . . semua orang nak .


'Disebalik kejayaan seseorang lelaki mesti ada seorang perempuan' .ini nak cakap ni berdasarkan statistik blog ni . .semua sibuk GoogleSearch pasal siapa awek Nazmi Faiz dan blablabla~ .tapi takde siapa pun cari Ibu Nazmi Faiz ? I wonder whyy~ em .

Tapi memang lahkan dah seorang lelaki berjaya macam tu , comel pulak tu .gaya memang nampak macam da ada aweks kankan .tapi korang cari lah , stalk lah sampai jumpa dah jumpa gitahu aku eh .aku org pertama yg akan post entri , tweet kat twitter cakap 'Nazmi Faiz Mansor' dengan rasminya dah terkeluar dari 'Carta Hati' .dan kini hanya peminat tegar dia .akan kembali kpd sumber inspirasi dulu . ITU kalau konpemkonpem dia ada aweks .kalau tak konpem selagi itu la aku akan terus syok sendiri macam ni .hhuuu~. . (Macam Apek(KhairulFahmiCheMat) memula dulu pun bila dah top semua wanita-wanita menggilai dia , bila tahu dia dah ada awek penuh blog awek dia dgn followers) Sekarang pun hidup privasi Apek dah jadi salah satu bahan gossip .


Credit kat Official Fanpage Nazmi Faiz . Jangan tanya aku yg original ke fake .tapi macam Original .dalam satu malam 5K orang like sekarang dah 9K .kental tak kental .


Dan sekarang semua sibuk cari real FB dan twitter Nazmi Faiz .dan semakin banyak lak org buat akaun fake dia . .Itu maknanya memang dia dah sangat pemes lah tu kan .Jadi worldwide trend dalam satu malam ,tipu la tak pemes kan . .dan semua pun berharap dapat jumpa dengan Nazmi . .dapat kenal dengan the true Muhd Nazmi Faiz Mansor yg ohsem ni . Aku tak tahulah kan apa perasaan orang sekeliling dia .mesti rasa mcam BANGGA gila .Itu kawan aku , Itu budak kampung aku , Itu Abang aku ,Itu budak sekolah rendah aku .Maaflah selain sebagai pemain bola sepak aku tak kenal siapa Nazmi Faiz :) 
Semua pun gadis-gadis di Malaysia ni makin menggilai Muhd Nazmi Faiz Mansor .kalau kakak-kakak yg dah 20-an mesti dah cakap terlepas .tapi kalau budak-budak baya aku  dan belas-belasan Ouh Nazmi sana , Ouh Nazmi sini . . Semua pun nak mengaku Nazmi ni boifren dia . .sumpah wei aku tak tipu .Aku pun tak tahu mana satu aweks dia . sebab ramai gila orang tweet pasal dia . .Semua dah tangkap cintan kat Nazmi .Perempuanperempuan yg ada boifren pun berharap boifren dia sehebat Nazmi Faiz .
Tapi kan kau agak-agak lah bila dia dah pemes cenggini mesti dan aku sangat pasti bahawa banyak majalah yg nak jadikan dia COVER , atau apa-apa rancangan temubual kat tivi nak temubual dia(kalau ada konpem aku beli dan tengok) . Gila kau tak nak , mesti nak ouh untung-untung majalah kau laku , ranking rancangan tivi kau bertambah .Itupun kalau editor dan penerbit tivi pandai tackle penonton lah kan .dan aku teka mesti dia org dah tahu . Lepas ni nampaknya Nazmi Faiz akan semakin pemes dan semakin pemes sampailah satu hari nanti dia jadi kapten Pasukan Kebangsaan .aku agak yakin tentang itu .~


Dan kau orang agak-agak lah kan orang dah pemes mesti hidup privasi dia menjadi highlight kan .tak yah cakap pun dah tahu .yg aweks dia tu semua bukan hidup privasi dia? semua pun nak cari biodata dia .gambar dia nak buat wallpaper henset . (buatlah.aku tak buat kot sebab aku tahu semua ni sementara kecuali aku dapat jumpa dia dapat kenal dia bukan lagi sebagai pemain bola sepak masa tu mungkin segalanya akan berubah. dan aku tahu itu MUSTAHIL
Dan kau orang agak-agak jugak lah kan .kalau dia ada aweks ke , dia ke ,nak ke cakap pasal hidup privasi dorang? kecuali aweks dia blogger tegar . .Itupun aku rasa KALAULAH aku ni awek dia aku takkan post pasal dia sekerap dan sebanyak ni .mungkin sebagai kekasih hati yg aku banggakan dan tak mungkin kerana dia pemain bola sepak yg ohsem dan digilai ramai . kecuali aku minat dia sebagai pemain BOLASEPAK. dan kalau lah aweks dia kan , mestilah bangga dengan dia sebagai kekasih dan sebab siapa dia .aku rasa kalau betul-betul aweks dia kan , dia tak main bola sepak wakil kebangsaan pun dah cukup bangga dgn siapa dia .walaupun aku dah lama tak bercinta , aku tanya siapa yg ada boifren ni 'Kau tak bangga dengan boifren kau?' mesti kau bangga kan walau siapa pun dia sebb kau syg dia sebagai DIA .aku yg tak de boifren ni pun faham kalau kau tak bangga dan syg dgn boifren kau sebab DIA ADALAH DIA .baik tak yah bercinta.


Tak kisahla siapa aweks dia ke hape ke . mcm aku cakap tadi kalau kau boleh konfem sekonfemnya dia dah ada aweks bagitahu aku . ini soal hidup mati (soal hati sebenarnya) .hahaxDD.joke .kalau dah ade aweks takdelah aku nak seobses ni , aku jagalah batas-batas aku .jaga perasaan aweks dia , mungkin aweks dia faham tapi kalau dah obses macam aku tipu lah tak jelous .TIPU .!


Jadi , Muhd Nazmi Faiz Mansor . macam-macam gelaran awak dapat sekarang . Justin Bieber Malaysia lah , Greyson Chance Malaysia lah  yg saya tahu . gelaran awak sekarang MALAYSIAN BOYS.saya cakap awal-awal yaa , saya ni tak berapa ambil port pasal lelaki luar negara ni (mungkin lelaki korea sikit, pelumba motor atau F1 sikit,pelakon filem sikit) tapi kau orang takkan jumpa dlm blog , kat FB atau twitter terpampang aku cerita pasal lelaki luar negara .kebanyakan nya lelaki Malaysia sebab apa ? sebab senang nak jadikan calon suami .haha . Sebab takde la Mustahil sangat walaupun mustahil sikit . sekurang-kurannya tempat lahir , warna kulit , adat dan agama sama .Takdelah banyak kerja kalau nak cari calon suami luar negara yg warna kulit lain , adat dan agama lain .banyak kerja kau boleh bayangkan tak ? Tapi cinta tak kenal siapa tak kenal usia . Tak kenal maka tak cinta .puihh~ hahah Apa aku cerita pasal cinta nih .kentot betulla~ Takpe Dunia Ini bentuknya SFERA ,bola itu BULAT .mana tahu ada jodoh ada rezeki boleh jumpa awak kan .^^ (angkatkeningangkatkening) Saya sanggup jadi Ketua Fan Club awak .kelakar tak?(silalh gelak)


Jadi wahai JEJAKA-JEJAKA MALAYA diluar sana . Kalau nak disayangi dan digilai jadilah pemain BOLASEPAK .haha .takdelah rahsianya untuk menjadi kegilaan gadis-gadis seperti saya ialah JADI DIRI anda sendiri . Kejar IMPIAN awak buktikan awak seorang LELAKI yg boleh dibanggakan dan seorang LELAKI yg mampu MELINDUNGI dan MENJAGA DIRI SENDIRI .kerana perempuan hanya mahu dilindungi dan disayangi dengn baik .kalau diri awak pun tak boleh jaga .jangan harap perempuan nak pandang.


okay.sekian.

Comments

Mra Mastura said…
heheh minat abes ni ^^
jadi la ketua fan club dy, layak da ni :D
Rara Mohd said…
woaha, nak jugak nazmi faiz. he3
nynamysarah said…
Hewheww, Harimau muda betul2 buat awek Malaysia meng-AUMMM ! :'D hehe
#Mida, yg num, 18 siapa?
N.I.H =) said…
yup sokong-sokong. hehe klo tak sbb bola ni tak kenal sapa Nazmi Faiz :DD 1st time dgr nama dy dah terpaku tgk dia. haha xPP
saya pun minat nazmi<3 awww<3 jealous ahh camni ada yang lagi fanatik , , haha
Nurul Ainaa said…
Wawa entri sangat panjang boleh mengundang bahaya! Hehehe. Anyway, Nazmi memang betul dah ada gf. Facebook gf dia Nadia Ismail memakai jersey Malaysia. Facebook biasa dan bukan fan page. Twitter pulak Nadia Ismael! really cute. Hanya Tuhan saje yang tahu. Okay ,Gd luck sis! :)
Cik Amyra said…
tak bole blahh ayt ni =..='
'Jadi wahai JEJAKA-JEJAKA MALAYA diluar sana . Kalau nak disayangi dan digilai jadilah pemain BOLASEPAK'
hahhah
Adrina said…
ada sumber kata, makwe dia nama 'nadia ismael' - search kat twitter
MIDA MIDOT said…
@Rara Mohd jom ramai-ramai sokong kerjaya dia :)
MIDA MIDOT said…
@nynamysarah betuk Nyna :DD Aummmmmm :)
MIDA MIDOT said…
@N.I.H =) yeahh .betul .semua kerana BOLA :)
MIDA MIDOT said…
@Nurul Ainaa okay Thanks You So Much Ainaa :))
MIDA MIDOT said…
@Adrina yeahh .terima kasih dah jumpa dah :))
aimi amalina said…
http://lalastoryla.blogspot.com/2011/11/nazmi-faiz-muslim-ahmad.html :)