Apa Yang Penting PINGAT EMAS :)

♪ I Love You Like A Love Song -Selena Gomez ♪

Alhamdullilah .Malaysia layak . layak untuk ke peringkat akhir SukanSea2011 Palembang dalam bola sepak . .


Masa half first 0-0 . Mula-mula game serius aku cakap tak seimbang , kelam-kabut  . Second half lawalah game .tapi minit ke 63 Nazmi Faiz Mansor diganti dengan K.Gurusamy . Takpe takpe biarpun Nazmi dah keluar aku still , still sedia menanti gol . 
Stadium Bungkarno ni serius merahhh . sakit mata aku tengok . . 
Baddrol Bakhtiar dapat kad kuning lagi sekali .maknanya dah dua kad kuning .sah la game masa final nanti Harimau Muda takde ketua pasukan . Izzaq Faris Ramlan(boleh tahan hensem juga Izzaq ni walaupun penuh kontroversi) ganti Syahrul Azwari . .(yg memang sedia comel)
Second half ni , Malaysia banyak mengasak . .yeahh , pertahanan Myanmmar memang lemah . 
Dan akhirnya Izzaq Faris . . .dan seterusnya Fakri Saarani dan GOLLL!! berputih mata Myanmmar . . 
lepas tu dah nak dekat-dekat habis game . .Myanmmar nampak gila terdesak dan stadium tu makin bising . sebab lepas tu game Indonesia v.s Vietnam .
Alhamdullilah .sekarang misi Malaysia yg penting untuk  kekalkan pingat emas Sukan Sea 2009 Laos . 
Aku haraplah Indonesia kalah . kalau tak penuh kontroversi . betul aku tak tipu .mesti punyalah .


Malaysia dah menang okay 1-0 . yang tak menahan . nak tahu Ong Kim Swee tak boleh lagi turun padang . kesian aku tengok dia . Apatah masalah , bukannya Ong Kim Swee tu nak pukul pengadil pun . Final ni pastikan Ong Kim Swee turun . 


Semakin lama semakin aku tengok Nazmi Faiz Mansor ni makin jatuh hati pula .ahakkssss . padahal dia tak kenal aku pun .aku pun tak kenal dia .huahuahua . aku tahu pun sebab dia main bola . kalau tak . . memang tak kenal lah kan  . .Tiba-tiba terobses pulak . aduh parah kot  . .Biarlah takde siapa kisah pun kan .haha xD
Dah la dia main versetail .tak tengok lagi rambut dia . aiseyyhhhman , boleh pengsan aku kalau dapat jumpa dia . Tapi kan , kalau google search susah gila nak jumpa gambar ke hape ke pasal dia .dia memang tak berFB , twitter ke . ke takde awek ? kalau takde bagus la .itu yg aku suka .haha . 


Apa-apa pun .Nazmi Faiz Mansor kini menjadi JUARA carta hati saya . (sweet tak macam candy ke geli bulu ketiak )hahaxDD kidding . 


-Dan Tahniah buat semua atlet Malaysia di SukanSea 2011 Palembang  .kerana mencapai target 45 pingat emas . Oh Malaysia #TanahTumpahnyaDarahku ;)



Comments

tahniah untuk malaysia team!:)

Popular Posts