My Real 'BOYFRIENDS' .

Selamat blogger-blogger semua .sejak trial .saya sudah mengabaikan blog ni sudah agak lama .yaa tengah trial .

Rayaraya .#negara orang lain raya setakat solat sunat hari raya je .kat Malaysia je raya sampai sebulan tak habis . dah jadi adat .

Cuti raya seminggu sempat pergi 5 rumah . Sebab rumah saya sentiasa penuh . memang takde masa nak keluar tapi meriah .

Bila anak-anak pak cik datang .
Sekali 7 orang tambah 3 tambah 8 yg kat rumah lagi .lepas tu ada lagi 2 ada lagi 4 . . kalau dapat kumpul semua sekali .huih , memang kena tumbang sekor lembu . #seronok nihh!

#okay ucapan terima kasih kepada mereka  yang sudi memeriahkan rumah Cik Mida . hihi. hensem tak mereka . yaa mereka memang lelaki-lelaki Melayu terakhir yg kalau ada kenal dengan mereka mesti nak buat jadi bakal suami .
#yang mampu membuat kita ketawa .
#yang tak pernah ambil kesempatan ke atas kita .
#paling penting yang boleh menjadi IMAM kita :) (susah tau nak jadi spesis mereka yang makin pupus nih)
Memandangkan yang nak datang bukan bakal suami atau kekasih hati .macam nilah rupanya aku . :D hehe
My real 'BOYFRIENDS' okay .bukan kekasih hati tetapi kawan lelaki .
to be honest .
#berkawan dengan lelaki lebih mudah dari berkawan dengan perempuan walaupun saya seorang perempuan . Mereka adalah kawan sejati .

Cik Zura : Mida tu semua kawan kau ke .?
Mida: A'ah . dorang lah yang selalu lepak kedai makcik makan nasi ayam petangpetang sama-sama .
Cik Zura: Dasyat kau .
Mida:Hehehe . kawan dengan lelaki macam mereka senang . tak leceh tak sakit .hahaha.

Comments

Popular Posts