KENTOT dikhalayak ramai sangat tidak SOPAN :)

Mata semakin layu menuntut masa rehat yang diperlukan .Malam semakin gelap menandakan dah lebih jam 12.30 tengah malam .dan aku masih tertanya tentang mimpi semalam .

Mimpi . ? Betapa kuatnya pengaruh mimpi yang boleh membuat seseorang itu berkhayal dalam dunia realiti . MIMPI penngaruh psikologi terbesar dalam hidup seseorang dan percayalah kerana hidup anda diselubungi tanda tanya hanya kerana mimpi .jengjengjeng .

Kalau tanya aku mimpi apa . ofkoz la aku tak nak bagi tahu .hihi malu . ^^ tapi bukan mimpi basah .teettttt.

okay .bye MIMPI sekejap lagi kita jumpa lagi .i konpem i mesti dapat persoalan baru .


okay saya rindu dengan mereka . bukan mereka je . mereka-mereka .ramai lagi . gambar ni yang terpilih malam ni . gambar beberapa bulan yang lalu . ouh Tuhan , sungguh cepat masa berlalu meninggalkan kita.

#kami memang suka bergosip macam ni .bukan mengumpul dosa cuma kami suka berkongsi pahala ;)
#masalah , kami kongsi dan selesaikan bersama . 
#tekanan kami rasa bersama . 
#lepak tepi jalan pun bersama . 
#makan tak hengat dunia , tengok badminton jerit sampai takde suara , bermaharajalela kat sekolah tu macam sekolah tu kami yang punya . 
#the kentots , kedot , 'L', .saya rindu !
#akhir sekali  kalau anda pandai cuba teka saya yang mana .

*habis trend 'untunglaa' , 'kentot' la pulak . hailaa .dunia oh dunia ;D

Comments

Popular Posts