. .MY SWEETIE PIE. . .

Assalamualaikum . . kita bertemu kembali dalam rancangan . . 'Tak kenal maka tak cinta, dah kenal jangan nak mengada-ngada'. . .

Berangan nak jadi pengacara mcm FAFAU konon . . .SASAU bolehla . . .wah sangat melampau . . Cik Mida Midot memang begini yaa . . entah kenapa . . mungkin akibat terlampau sibuk dan tiada kehidupan normal .kesian . . . ni yang banjir ni .. . udah udah . . nanti tsunami pulak . .
untunglaaa ada orang sayang . . memang la untung . . .siapa nak rugi . . . kan kan . . . yela yela . .saya lah yg jiwang , sayalah yg romantik , saya la yang apa lagi . . COMEL .. ?
TERIMA KASIH ALLAH . . .kekalkanlah kecomelan ini dan jatuhkanlah cintaku kepada insan yang melabuhkan cintanya kepada-MU. . .(ayat Iran)
Okay . . ada lagi siapa yaa . . awak yg tengah baca ni . . mcm mana yee saya nak letak semua gambar org yg saya sayang . mmg takkan pernah muat laa sebab saya terlampau penyayang sehingga semua orang yg menyayangi sayang saya ,saya akan sayang mereka kembali . . .termasuklah binatang yg comel-comel mcm kucing tu . .. . .

dan lagu ini untuk kamu-kamu semua . .Keluarga saya yang besar tu . . .Cikgu-cikgu saya yg BAIK HATI . . . kawan-kawan yang SETIA . . . adik , abang , pak cik , mak cik . datuk , nenek . dan tak lupa kepada CINTA HATI SAMPAI MATI yg saya tak tahu awak siapa , kat mana , buat apa . .tapi saya tahu AWAK untuk SAYA .. . . weeeee:D

SIARAN TERGENDALA SEBENTAR .tak tahu apa msalah blogger ni .cittt.



Comments

ejulz said…
waaaa.. jiwanggg.. hehe
awak comel gambar di atas....
dari kecik sampai besar muka kau sama je kan

kekeke
MIDA MIDOT said…
@ejulzjiwang eh . .mana ada laa. .:D
MIDA MIDOT said…
@A retarded kittyehh sama eh . . . ? hehe aku pun rasa mcm tu cuma makin gemuksss .hahaha