CUMA AKU equal to . .SYOK SENDIRI . .

AHAD. .ISNIN. .SELASA. . dan hari ni RABU . . .
takkan takde cerita kot . .Ada baaaannnnyyyyaaakkkk . . .But i think it will be better if i keep it on my heart . . .It just part of memories. . .
Satu benda yang aku sedar . .People come and go. .Tapi setiap orang yg datang itu meninggalkan kita dengan sebuah kenangan. . .Ada bunyi macam menjiwang berseni tak. . ? Tak kira laa kenangan tu manis atau pahit masam atau masin . .Okay. .

  • Sibuk dengan study. .'Practise doesn't makes prefect , practices makes improvement'. .ketuk saya .Betulkan saya kalau saya salah . . .
  • Keajaiban berlaku bila saya mula mendiamkan diri dalam kelas . .Well , i think i've done the right thing.*to be more SERIOUS .Saya lebih banyak memerhati hisap jari sekarang ni . .
  • Minggu ni takda kelas tambahan . .rileks sikit tapi masih lagi penat . .
  • Lebih banyak bercakap dari makan *masa lunch tadi. .haha.
  • Nak jadi sukarelawan MAKNA . .kenapa sukarelawan mida.? sebab bila kita membantu orang kita akan lebih menghargai hidup kita. .Its true.
  • Ayah kata:Jangan buat sesuatu sebab ikut orang , sebab ianya sementara.Tapi buat sesuatu sebab minat , payah mcam mana pun . .Kita tetap teruskan.
  • Selamat Hari Lahir to MARDHIAH YUSRI . .Love you babe!


Okay dan sebenarnya MOTIF mida nak share lagu ni . .kan dah melalut lalut kemana tah. .mida mida. . .comelcomel comotcomot . .haha *tak TIRU pinjam jee .


Amboi mida , bukan main lagi yaa . .untuk siapa ha lagu ni . .BAIK CAKAP . .
untuk AWAK laa .haa yaa AWAK . .hehe
Tajuk lagu CUMA AKU . .HELIZA HELMI punya lagu. . comel jeaa dia dalam video niy ,lagu ni pun comel . .nak tengok lirik tengok la kat
SINI yaa.
Dan ada satu lagi lagu niy BEST . .lagu LUKA-ZARUL&THE PROTES . nak dengar tekan SINI. Like PAGE ni . .kemudian dengar la kat TRACK tue lagu LUKA . .

Jadi , itu je la buat entri kali ni . .Next week exam . . .yeeyyeee . .
Baiklah , HAVE A NICE DAY TUAN PUAN yang HENSEMHENSEM dan CANTIKCANTIK yaa. .


notacinta:Suka sangat tengok THE HIJABI FASHIONISTA . .Wanna be like them one day .yang penting , I AM WHO I AM . .

katapujangga:If you can do what you do the best and happy, you're futher along in life than most people.


Comments

azah_rohaizah said…
work hard, study smart
ok dear...
cntik!folow u..folow me k..lala