Aug 16, 2010

TANDA-TANDA BOIFREN KORANG TAK POSE..

kalau pompuan tak pose tue base r kan..tapi kalo laki tak pose..heish2...

1 Mulutnya semerbak bau megi ditambah pulak bau rokok.

2 Ada hari-harinya, kadang-kadang nampak cam dah nak padam tapi selalunya cergas semacam.

3 Sendawanya kuat dan panjang..takkan pasal kenyang sangat makan sahur.

4 Tak teruja langsung bila diajak berbuka puasa bersama.

5 Fobia bila ternampak van mayat.

6 Ada percik-percik kuah kari atau sambal kat bajunya.

sumber:majalah APo

takde kener mengena dengan yg idop ato mati..







Aug 13, 2010

KALAU CERMIN TAK WUJUD.


1 Pergi kerja atau ke sekolah dengan muka cam jin aprit sebab korangtak pernah rapikan muka sendiri sebab tak boleh nampak muka sendiri.

2 Bila bawak kenderaan paling sukar sekali ialah masa nak mengundur atau nak membelok sebab cermin pandang belakang atau tepi tak wujud.

3 Orang asyik meneka-neka macam mana rupa paras diri sendiri. Ada yang terlebih perasan jelita walhal muka macam ubat nyamuk pun ye..

4 Kaum perempuan takkan duduk lama kat dalam tandas sebab tak dapat nak belek muka lama-lama dan repair mekap.

5 Perkataan cermin tu sendiri tak pernah ada dalam kamus atau mana-mana sumber bacaan.

sumber:MAJALAH APO.

tak der kene mengene dengan yg idop ato mati







Aug 12, 2010

KAWAN YANG BOSAN.


1 Yang suka menangis
depan korang bila ada masalah tapi suka ketawa di belakang korang bila tengah cari masalah dengan korang.
2 Yang menari lambada
depan korang sebab nak bagi korang terhibur tapi menarik dayak di belakang korang tu pada orang lain.
3 Yang sentiasa mendengar masalah
korang tapi sentiasa memperdengarkan masalah korang tu pada orang lain.
4 Yang membantu korang masa korang terhimpit tapi buat perangai hantu dengan menghimpit
korang untuk meminta balasan.
5 Yang memuji korang
dengan kata-kata manis di depan korang tapi mengeji korang dengan kata-kata najis di belakang korang.
SUMBER:majalah APo
sekadar berkongsi tiada kener mengena dengan yg idop ato mati





Aug 11, 2010

APA YANG KITA MAHU?

APA YANG KITA MAHU?

Kadang-kadang apa yang kita tak mahu itulah yang datang dekat..mahu tahu apa yang kita mahu?apa yang korang mahu?

1 Ada orangmahu apa yang mereka sentiasa mahu sejak dari dulu.

2 Ada orang mahu apa yang orang lain mahu semata-mata nak bagi orang tu berbulu.

3 Ada orang yang tidak tahu menahu tentang apa yang mereka sendiri mahu.

4 Ada orang yang sentiasa mahu ambil tahu tentang apa yang orang lain mahu. .

5 Ada orang mahu orang lain tahu apa yang mereka mahu.

6 Ada orang mahu orang lain mahu apa yang mereka mahu.

7 Ada orang yang mahu tahu apa yang orang lain tahu.

sumber:MAJALAH APO..

hnya tuk berkongsi..tiader kner mgener dgn yg idop ato mati..