KAWAN YANG BOSAN.


1 Yang suka menangis
depan korang bila ada masalah tapi suka ketawa di belakang korang bila tengah cari masalah dengan korang.
2 Yang menari lambada
depan korang sebab nak bagi korang terhibur tapi menarik dayak di belakang korang tu pada orang lain.
3 Yang sentiasa mendengar masalah
korang tapi sentiasa memperdengarkan masalah korang tu pada orang lain.
4 Yang membantu korang masa korang terhimpit tapi buat perangai hantu dengan menghimpit
korang untuk meminta balasan.
5 Yang memuji korang
dengan kata-kata manis di depan korang tapi mengeji korang dengan kata-kata najis di belakang korang.
SUMBER:majalah APo
sekadar berkongsi tiada kener mengena dengan yg idop ato mati





Comments

Dyka said…
hahaha..
mmg btol pon~
echah mashuri said…
hahahha..tersa jugak la..hik
fndrocka said…
Kawan baik tu anugerah tuhan..kawan jahat tu ujian drpd tuhan
NICK IRFAN said…
klu ade kwn mcm ni? sah sy x mangaku kwn? hahahaha
Fyzal said…
kalau ada kawan aku macam ni..
memang kalau aku tau, kene maki tak pasal2 la jawabnye.

takboleh takboleh, bulan puasa mesti banyak sabar. :)
Redbloodsnow said…
hehe..tembak aje org camtuh :P